snow

Övningskört!



Godkväll min kära bloggvän!
Jag har precis landat här framför datorn efter en ganska så hektisk dag. Först skola - historiaprovet kändes ganska bra! Sen kom jag hem. Andades lite. Sen drog jag och pappa ut en runda för att övningsköra. Och den här gången gick det 10 gånger bättre än sist. Jag fick nämligen igång bilen!! YEY! Det kallar jag framsteg. Sen åkte vi till skolan där jag hade utvecklingssamtal. Det gick också fint. Kan du gissa vad jag vill göra nu? Jo, det är så här att jag är mäktigt pepp till att övningsköra. Det är nu den här längtan alla snackar om även tar över min kropp.

Kommentarer
Postat av: Malin

Menar ju det! Det blir roligt så fort det går bra. ;) Det mänskliga psyket.

2011-03-22 @ 10:00:27
URL: http://wwwmalinmasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0