snow

Rea På Godis

Glad fredag Bloggis! Jag sitter här och smaskar i mig godis. Igår var jag på Willys för att bunkra upp mitt godisförråd. Och jo tack, det blev mycket godis köpt. Närmare bestämt 1,1 kilo! Det var ju för sjutton rea och ett kilo kostade bara 37 spänn! Det är ju nästan som att de delar ut det gratis. Hehe.



Sen när man väl har handlat hem det så är det ju rent av omöjligt att vänta till fredagskvällen. Om man vet att en stor godispåse ligger och väntar på en i skåpet så är det ju jättesvårt att inte ta en bit. När man sen har tagit en bit kan man lika gärna ta en till och när man har tagit två kan man lika gärna ta tre och så fortsätter det. Men godis är gott, så är det bara. Nu måste jag masa mig ifrån denna goda påse för att slänga på mig träningskläderna för att sedan dra till Friskis och köra Happy Hour. Efter det ska jag återgå till godispåsen! Trevlig Helg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0