snow

Saade & Brun Utan Sol

Godmorgon! Guuuuuud vad ni kommenterar mycket. Jag hinner knappt med. Så förlåt om jag inte svarar på alla tusen frågor. Jag ska försöka bättra mig. Hehe. Nejdå, hos dig Bloggis verkar det inte vara populärt att kommentera. På tal om popular, vad tyckte ni om Saades vinst? Snygg kille det där och han dansar fantastiskt och han beter sig som ett proffs. Men låten alltså... Den är redan tråkig. Men Europa måste gilla detta! Vi Vinner I År!


Lånad

Jag sitter i min säng och luktar illa. Jag smörjde in mig med brun utan sol igår. Det är ingen god doft den ger ifrån sig. Men brun är jag och det är huvudsaken. På tal om brunisar, såg ni Swingflys son? Shit, det var det sötaste jag sett på länge.



Vad händer idag då? Jag ska plugga. Ååh, det känns tråkigt. Men jag ser fram emot kvällen. Då blir det roligheter. Jag berättar sen. Haha. Nu är jag sån dum som inte säger bara för att ni ska klicka in här sen. Men ibland får man vara dum. Så gå in här sen. Då blir du popular, precis som Eric Saaaaade.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommenterar, ibland.. Nej, men ganska ofta. :D

2011-03-13 @ 13:46:17
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0