snow

Taggad för livet



Hallojsan! Jag sitter här med världens bästa musik i öronen och känner mig svintaggad. Men till vad kan man då undra.. och den frågan har jag ställt mig men jag får inget svar. Men vad gör det? Bara man är taggad till att leva så är väl det bra? Man behöver inte krångla till det och ifrågasätta glädjen. Så jag fortsätter vara taggad. Hoppas du också mår bra. Kan man göra annat när solen strålar som en sol ska göra? Ja, vad ville jag då få fram med det här inlägget? Hmmmmmmm...... Ja a, nu ska jag iväg och handla en midsommarklänning! Jag vet att jag är galen. Och taggad. Glad söndag!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Haha, jo vi komenterat mycket idag ;) hihi

2011-03-06 @ 15:39:47
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0