snow

Tisdag 18.00



Idag hade vi en föreläsning i skolan som handlade om ledarskap. Mannen som höll i det har varit chef för många företag genom åren och åker nu runt och föreläser om hur man ska vara en bra ledare. Jag tyckte han pratade precis som rösten i Pelle Svanslös när de har Kattmästerskapet. Men efter att Karolina sagt att hans tonläge mer liknade Magnus Härenstam (Jepordy) så la jag mig. Men han var otroligt duktig och jag ska försöka smälta allt han sa. Nu ska jag äta hamburgare med pommes och sen blir det raka vägen till Friskis. Det bästa medelpasset går på tisdagskvällarna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh. Pelle Svanslös! Det kollade jag på så mycket när jag var liten! Borde nästan ta fram filmen och få fram de gamla känslorna igen ;)

2011-03-22 @ 20:06:06
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Tvilling

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! jag ville ju på det där medelpasset!!!!!

Men nej, jag måste skriva svenskan... SNYFT

2011-03-22 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0