snow

Wehoo! Det är söndag!


"Se ledsen ut". Fast jag är ju inte det!!

Godmorgon!
Här sitter jag och är pigg och lyssnar på U Gotta Dance med Da Buzz. Vill dansa! Ingen huvudvärk eller seghet efter festen igår. Skönt! Det var himla roligt igår! Gillar mina vänner! Det blev även en runda på stan med mamma, som jag sa. Jag köpte ett gulligt linne. Jag har tagit kort på det. Men jag har inte laddat över det till datorn än, gör det snart. Men först MÅSTE jag sätta mig ner och ta tag i historian. Det är prov imorgon. Och jag måste präga in Mellankrigstiden i mitt huvud. Det ska säkert gå bra, ska bara byta låt på Spotify, någon utan text! Glad söndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0