snow

Välkommen till min lika-som-bär-blogg!

  

Godkväll!
Idag har allt gått i en väldans fart. Det brukar vara så för mig på onsdagarna. Först skola, sen träffa Marcus och sen träna på kvällen. Idag i skolan hade vi en extra lektion, en föreläsning. Den hölls av en som faktiskt heter Magnus (på tal om Jepordy-Magnus igår) och han såg lite ut som Jesper Blomqvist. Helt ärligt alltså! Jag googlade båda två för att visa dem här hemma. Men Marcus så sågade det direkt. Adam gick också emot mig och sen när jag hade hoppet kvar om att pappa skulle vara på min sida så blev jag besviken ännu en gång. Vad är det med mina "lika-som-bär"-påståenden? Ingen håller ju någonsin med mig. Man blir så trött ibland.

Kommentarer
Postat av: karro

neeeej du, denna gången är du ute och cyklar! inte alls lika ju :O

2011-03-24 @ 07:59:45
URL: http://karolinaae.blogg.se/
Postat av: Kusin viitamin

Inte alls lika!!!!!!

2011-03-24 @ 16:07:09
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0