snow

Jag vill ha!




Jag har öppnat mig innan här och berättat om min stora saknad efter en webcam.
Och ännu en gång inser jag hur mycket lyckligare och gladare jag hade varit om jag ägt en sådan. Då hade jag, utan ansträngning, kunnat ta ett kort på mitt nya, ljusa hår! Jag orkar nämligen inte börja klabba med min feta systemkamera och det tar ändå sexton år innan jag hunnit få till en bild som visar mitt hår i "rätt" ljus o.s.v. Och då är jag ju närmare 34 år så det känns inte särskilt lönt. Du får därför ursäkta mig och vänta tålmodigt till att jag fixat en bra bild. Om det känns jättejobbigt och ja, kanske rent av omöjligt så måste du lova mig att söka vård, för då är det något som inte står rätt till. Nu ska jag kolla Let's Dance! Vem håller du tummarna för? Jag hejar på Jessica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0