snow

Vi gillar schlager!

Lördag! Melodifestivalen ikväll! Är ni taggade? Jag har storstädat mitt rum med Melodifestivals-listan på Spotify på högsta volym så jag känner mig grymt taggad! Vem hejar ni på? Jag har Sanna Nielsen som favorit. Men den tatuerade killens låt Leaving Home har vuxit för varje gång jag lyssnat på den. Men ska verkligen en lugn låt få vinna två gånger i rad? En som jag också gillar är Swingfly. Om vi ska tänka mer på hur det kommer gå i den internationella tävlingen så tror jag att deras låt funkar bäst!



Jag hoppas inte det blir Danny iallafall. Hans låt är alldeles för tjatig. In the Club In the Club In the Club In the Club In the Club In the Club In the Club In the Club. 8 gånger. Sen är den refrängen slut. Nej, inte alls bra! Eric Saades låt är inte heller någon hit (här med riskerar jag mitt liv). Men det är klart, framträdandet gör mycket och både Danny och Saade dansar fantastiskt! Men det får bli Sanna. Och kom nu inte och säg att hennes låt är dålig. Vi gillar ju schalger Bloggis! Men alltså min magkänsla säger att Saade eller Swingfly vinner. Och min magekänslan kände trots allt rätt förra året. Jaja, vi får vänta och se vem som vinner men det är kul att spekulera! Glad Lördag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Saade vann... bajs.

2011-03-13 @ 13:38:46
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Maja

Saaaaaaade, så värd att vinna! :-D och jag har nog inte förändrats sen förra året...

2011-03-13 @ 21:33:39
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0