snow

Zaras Webb-Shop!

Hej! Veckan flyger fullkomligt fram och imorgon är det redan fredag! Yippie! Fast än är det inte helg och imorgon har jag prov på foten. Så för tillfället sitter jag med mina anteckningar här pluggar. Men det är bara till att göra det. Men mitt i allt fotsnack fick jag precis veta en sak som gjorde mig riktigt glad! Zara öpnnade idag en webb-shop! WOW!



Klick klick ---> Zara

När vi var i Spanien för några år sedan så hade vi otur med vädret. Vi hade moln nästan alla dagar och inte särskilt varmt heller. Så det blev rätt kallt att sola när inte solen var framme. Vi bodde inte alls långt ifrån en Zara-butik så jag och mamma gick dit när solen gick i moln. (Ganska ofta då med andra ord, hehe). Och varje gång gick jag ut där ifrån nöjd och belåten med något snyggt klädesplagg! Och i Spanien är ju Zara mycket billigare än här i Sverige! Himla kul det där med shopping! Innan jag återgår till foten ska jag kika in deras nya hemsida. GLAD TORSDAG Bloggis!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Åhh! Vad roligt! :D

2011-03-03 @ 21:27:27
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Åhh! Vad roligt! :D

2011-03-03 @ 21:28:02
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0