snow

Att-göra-innan-sommarlovs-listan..

..börjar avta på punkter! Jag är klar med alla engelskuppgifter i skolan. Jag hade ett tal idag som var så skönt att bocka av på to-do-listan! Jag fick också veta att jag klarade matteprovet galant! ÅÅÅÅÅÅ vad jag blev glad! 



Nu känns det ännu mer sommarlov! Vill bara påminna att det är den här veckan, måndag, tisdag och onsdag nästa vecka och sen bara tisdag, onsdag och torsdag (då det är avslutning för de flesta) kvar i skolan! GALET! Älskar sommaren! Älskar Sommartider med Gyllene Tider och älskar Allsång På Skansen! Det är så mycket sommar över det hela! Det framstås nog som att jag hatar skolan men det gör jag faktiskt inte. Jag gillar skolan och min klass väldigt mycket. Men det är att plugga jag är trött på. Riktigt trött på! Att behöva lägga all sin tid och energi på inlämningar, ha press på sig och att alltid behöva göra sitt bästa, DET är jag trött på! Så, nu har jag förtydligat det hela. Därför slår vi på Sommartider nu och dansar som tokar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0