snow

Gamla bilder

Godmorgon lördag och Bloggis! Jag har vaknat på ett strålande humör! Jag ska alldeles strax äta frukost och sen får vi se vad som händer idag - inga planer, ganska skönt! På tal om något helt annat så hittade jag precis bilder från när jag, Lina och Malin var vid Västersjön för 2 år sedan.. Det finns massa bilder på när vi sitter och äter och det slår mig nu att vi åt riiiiiktigt mycket de få timmarna vi var där. Vi åt, om jag minns rätt, en liter glass, en glasstårta, en stor låda med chokladbollar och ett paket till med kakor. Haha.. Vi är knäppa vi!





Är det bara jag, men ser vi inte jätteunga ut? Visst, 2 år bara men ändå. Det händer rätt mycket på dessa år. Jag tycker jag själv ser riktigt liten ut. Nu sitter man med rynkor lite här och var. Då var jag len som en bebis. Tiden går snabbt, det gäller att ta vara på den! Glad lördag!!

Kommentarer
Postat av: Malin

NAAAAAAAAAAAAAAAAAWW!

2011-05-07 @ 12:45:42
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Maja

jag tycker ni ser väldigt unga ut! ser mer ut som att det var för ca fem år sedan bilderna är tagna än för två :P

2011-05-07 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0