snow

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!



Vänner, Bloggis, världen, Gud - JAG ÄR KLAR MED ALLA NATIONELLA PROV I ENGELSKA och just nu svävar jag på moln!
Vilken lättnad! Jag har haft ångest över detta alldeles för länge och nu jäklar är allt över och det känns bara såå underbart! Jag vet inte alls hur provet gick idag men man kan inte göra mer än sitt bästa. Så. Nu släpper jag detta. Det är även en stor lättnad att projektet som jag, Karolina och Mathilda kämpar med snart är klart! Så skönt! Jag börjar se ljuset i tunnlen. Jag börjar se sommarlovet!

Och min mamma är cool. För hon har skaffat dator, med WEBBCAM! Det är tufft! Ikväll är det föresten Eric Saade, semifinal i Eurovision. Vad tror vi? Han är ju snygg och duktig. Låten är dock tråkig men jag tror på honom! Heja heja heja!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja! vi får träffas snart! Söndag?

Ja, det kändes bra. Det var en svår listening del tyckte jag dock..

2011-05-13 @ 11:59:51
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0