snow

Jag mår så jäkla bra idag!!



Nu är jag klar med ALLA nationella prov för det här året.
Det är en sådan lättnad. En sådan häääärlig känsla! En sådan känsla som man alltid vill känna. En hejsan-vad-livet-leker-känsla! För det är precis så här det känns när livet är lite bättre än vanligt! Det är den 17 maj. Det är påväg att bli sommar. Om drygt tre veckor har vi sommarlov - det är svårt att ta in tycker jag! Det är Norges nationaldag (grattis Rybak -på tal om Norge. Igår var det två år sedan du vann Eurovison. Det är två år sedan du var känd..). HÄRLIGA TIDER väntar oss Bloggis! Sommartider (hej hej, sommartider. Läppar mot läppar två hjärtan i brand. Woooohoooo!!) Hoppas innerligt att jag smittar av mig med min pooooostiva energi!

Puss på dig!




..Och puss på mina autografer som jag fick av Rybaks dansare. Jag hade ångest i flera dagar efter Skansen-besöket kan jag meddela. Inte för att autograferna iiinte skulle gå att tvätta bort. Tvärtom. Var ju svinrädd att de skulle gå bort. Och ack vilken bedrövelse - för de gjorde ju det också!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha.. du är för GO! och ja. din positiva energi smittar, det gör den alltid! :D

2011-05-17 @ 22:14:05
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0