snow

Min eftermiddag, i bilder



I eftermiddag har jag, Emelie och Tina jobbat med vår samhällsredovisning som är imorgon. Tina gjorde det hela lite roligare genom att överraska oss med jordgubbar! Det är sånt som piggar upp! Proffsigt var det också, för vi matchade bären. 



Efter skolan gick jag och mina hönor till pizzerian och åt Zlatanpizza. Sen satte vi oss i parken en stund och njöt av att allt blomstrar. Sen gick jag och Lina en runda på stan. Vi kikade på avslutningsklänningar. Mysig torsdagseftermiddag måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Malin

WOW! Vad brun jag ser ut att vara. Haha. Jag brukar inte vara den som är det...

2011-05-26 @ 20:28:52
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0