snow

Tabata


Lånad

Det ska bli mycket intressant att se om jag kan gå imorgon.
Eller ja, röra mig över huvudtaget. Idag på gymmet testade nämligen jag och Maja en ny sak. Tabata. Otroligt jobbigt men himla roligt! Det handlar om att man träna i 20 sekunder (till exempel sit ups) och sen vilar man 10. Detta gör man i 4 minuter (alltså 8 träningsomgångar). Man väljer själv vad man ska göra: armhävningar, knäböj, rygglyft o.s.v. Vi träffade Hannah och hon tog tiden på våra intervaller på ett väldigt smart sätt med hennes Iphone. Man kan nämligen ladda hem en tabata-app - ett tips (för er som har lite modernare mobilen då. Jag fortsätter däremot med min Nokia..)


Lånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0