snow

Tatuering..?

Godmorgon! Gick upp lite tidigare idag för att hinna med allt som ska hinnas med. Känner inte riktigt att jag själv är med i svängarna just nu. Måste andas. Måste känna. Måste göra. Måste dessutom göra det snabbt som attan. Annars kommer jag stå där den 9:e juni och inte vara klar. Men poooositivt tänkande nu. Jag kan, jag kommer och jag ska hinna med allt! 

Jag tänkte visa dig Bloggis en idé som dök upp hos mig och Karolina häromdagen. Kolla in detta! Ett elefantöga! Lite häftigt hade det varit att tatuera in ett sånt här va? Tänk när man sitter där på kontoret med sina "finare-i-kanten"-kollegor och har ett litet elefantöga på handen. Haha. 



Nejdå. Jag ska aldrig ha tatueringar. Om det inte är något väldigt tufft. Fast ett elefantöga är ju ungefär så tufft det kan bli. Det får nog bli ett elefantöga iallafall..

Kommentarer
Postat av: karro

hahahaha, jag tycker både du och jag ska göra det! liksom hur coolt är inte det?

2011-05-10 @ 09:45:45
URL: http://karolinaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0