snow

Båtrace och ny kofta

Det blev lite panik precis innan båtracet började. Min och Annies "båt" var för tung. En vindsurfingbräda som vägde ett ton. Vi fick tänka om. Och det var snabbt. Två minuter innan båtracet började hittade vi några luftmadrasser och en haj som vi blåste upp och fick ha som båt. Våra fötter fick vara ersättare till våra paddlar. Så idag har vi tagit årets första dopp kan jag meddela! Det var inte så kallt faktiskt. Kanske 15-18 grader. Och vi kom i mål som båt nummer tre (av sex). Helt okej ändå. Nu har jag precis tagit en rejäl dusch och skrubbat bort å-vattnet (äckligt vatten, brunt som bajs!). Funderar på om jag ska spela flöjt på Musikskolan, vila, plugga eller städa. Svåra val. Lagom svåra val en fredag som denna.



Detta har jag på mig nu. Fast jag ska inte bli en sån som visar mina kläder. Det gör alldeles för många redan. Men har man ny webbkamera så har man.. Älskar min nya kofta, från Lindex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0