snow

Vi är vackra!



Goddag fina Bloggis!
Jag är riktigt trött just nu. Jag har nämligen jobbat idag och gick upp redan vid 6-tiden. När jag kom hem la jag mig på soffan och slötittade på tv. Sen satte jag på programmet Det Blir Bättre. Det handlar om svenska kändisar som haft, på olika sätt, en jobbig uppväxt. Det här programmet handlade om Linda Lampenius och om hennes ätstörningar och strävan efter perfektion. Usch, vad mycket osäkerhet världen bär på. Vi är vackra, allihop. Men ändå tycker man att man inte är tillräcklig. Man måste inte ha MVG i alla ämne, ha pojkvän, vara jättesmal, ha märkeskläder, vara populärast i skolan och kunna sjunga. Jag tycker istället man ska sträva efter att vara oegoistisk och godhjärtad. Och att vara snäll mot sig själv.





Bilderna är från september -10. Skillnaden mellan då och nu är att dessa är redigerade.

Kommentarer
Postat av: Malin

Klok du är vännen!

2011-05-15 @ 13:57:49
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0