snow

Syréner



Godmorgon lördag! Allt väl idag? Jag har sådan träningsvärk efter paddlingen igår. Ömmar i axlar, rygg och ja, lite överallt känns det som. Jag lägger upp inlägget om hajken i eftermiddag eftersom jag ännu inte hittat några bilder. På tal om bilder så var jag ute i vår blommande trädgård igårkväll. Så fint det är med syréner. De doftar himmelskt! Jag är så sugen på att fota massor! Jag måste verkligen göra det snart! Men idag ska jag skriva ett tal på engelska om fotografering. Åååh, det kommer väcka längtan efter att använda kameran ännu mer. Men men, snart sommarlov, ingen mer engelska och jättemycket tid till att fota! Hihihi. Knappt tre veckor kvar! WOW, gasen i botten! Glad lördag, vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Elin

fin blogg!

2011-05-21 @ 11:28:57
URL: http://elinolssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0