snow

Jag-är-sugen-på-att-fota-känslan



När jag har hörlurarna i öronen så får jag ofta en extra energikick.
Och just idag när jag är isolerad från omvärlden av detta musikbrus har jag fått en helt galet mycket jag-är-sugen-på-att-fota-känsla. Jag vill bara gå ut, vara kreativ och få så fruktansvärt snygga bilder! Också vill jag liksom ta ett steg till känner jag. Det här med blommor och natur är hur fint som helst men jag vill rikta in mig lite mer på människor nu. Det hade varit riktigt coolt. Och saken är den att jag och Ebba har bestämt att jag ska fota henne. Och jag känner mig barnsligt exalterad över detta! Kan inte riktigt tänka på något annat just nu! Är lite kär i känslan som fotostunder ger.. 

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ja, jag är också sugen nu att vara modell !! :D jag går och längtar till att vara modell :D roligt!!

2011-05-03 @ 18:05:08
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha.. jag känner igen detta lite tycker jag.

2011-05-03 @ 21:51:35
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0