snow

Vandring på G..


Jag och Emelie på en frilufsdag förra året! 

Imorgon ska jag vandrar så jag sitter här med väskan brevid mig som bara väntar på att bli packad.
Idag har jag haft drama - riktigt kul, träffat min lilla gubbe (Marcus tycker det hörs som att jag kallar på Pippis häst men jag tycker det är ett sött smeknamn) och nu ikväll har jag varit och handlat allt som behövs till vandringen. Och det slår mig att man äter sjukt mycket på bara två dagar. Men okej, jag måste återgå till packningen. Vi hörs innan lördag klockan 18.00 eftersom Jorden går under då! Waa! Fast jag är mycket skeptisk till det, haha. Men gillar dig Bloggis, så du vet! Ha det bäst! Nu ska jag vandra och paddla så det ryker om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0