snow

Boxningspass

Egentligen är hösten en väldigt mysig period på året men det där med att det blir så mörkt så snabbt förkortar verkligen dagen och det gillar jag inte! Jag ville egentligen ut och springa nu ikväll men jag är skitskraj för mörket så det känns inte alls särskilt lockande! Men det kanske är bra det för istället får jag tid till att träna på mitt och Josefines träningspass som vi ska hålla imorgon på idrottslektionen! Boxning står på schemat! Spännande!
Så här ser vår spellista ut:


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh. jag vill egentligen också ut och springa, men det är typ alltid så mörkt ute nu och jag är också jätte mörkrädd så det blir liksom inte bra.. :/

2011-11-07 @ 22:02:37
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0