snow

Dagens gåta

Här står det städning på schemat! Tyr att jag är på städhumör idag! Jag har satt igång julmusik så nu ska här städas, dammas och dammsugas!



Men innan jag börjar så ska jag ge dig en liten gåta att klura på. Igårkväll hittade jag nämligen den här bortglömda boken! Faktiskt väldigt underhållande. Jag låg i en hel timme och läste gåtor. Haha. Marcus fick äran att svara på alla. Det tyckte jag var jättekul. Och nu tänkte jag att du ska få en att bita i. När slickar man kungen i nacken? Klura på den och gissa så ger jag dig svaret när jag har städat klart!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Den var ju lätt! När man sätter på frimärket på kuvertet såklart!

2011-11-02 @ 11:55:23
URL: http://happyhannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0