snow

Fin tisdag!

Hejsan hoppsan! Jag har varit hos farmor och farfar hela dagen. Jag, farmor och lillkusinen hade minispa med skön massage! Alla masserade alla och lillkusinen stod för snacket! Väldigt trevligt och nu är jag trött i kroppen. Konstigt hur massagen påverkar en. Det räcker att man får lite så blir man helt slut. Men det är ju så skönt och massagestunden är alltid för kort!



När jag kom hem stack jag raka vägen till Friskis för att planera med Karolina. Vi ska ha en kostföresläning om några veckor och nu måste vi komma på massa ämnen vi ska prata om. Vi ska bland annat föreläsa om dieter, lightprodukter, sockersug, vad man ska äta vid träning och mattrender. Spännande! Nu: sudda bort skolan och ha lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0