snow

Final - vem ska vinna?


Lånad

Hallå vänner! Torsdagen har svept förbi med racerfart. Jag var i skolan från halv nio till halv sex - lång dag med andra ord men den gick väldigt fort! Nu är jag hemma och varvar ner med levande ljus och julmusik. Klockan åtta drar finalen av Robinson igång! Spännande tycker jag! Funderar på att festa till det med popcorn och snusklubba, hihi. Jag tycker Ola är en rolig prick men jag håller tummarna för att Hannah vinner!

Kollar du? Vem vill ni se som vinnare?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah visst är Ola härlig! Älskar honom! Men tyckte ändå Mats var en värdig vinnare :D åh vad jag gillar Robinson :D hahah

2011-11-10 @ 23:06:57
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0