snow

Fredag 17.38



Hallå klantskallar!
Eller det är kanske inte ni som är det? Det kanske till och med är så att det är jag som är en klantskalle!? Jag hade så mycket för mig här hemma och glömde helt bort tiden. En kvart innan bussen gick hade jag varken rastat Cindy, gjort mig klar eller tagit bort alla saker jag plockat fram. När jag kom till bussen körde den precis när jag skulle hoppa på! ÅH, hatar sånt! Så jag fick snällt sätta mig på en annan buss som går till andra sidan stan och sitta där i 40 minuter innan den tillslut stannade på min skola! Detta resulterade i att jag kom försent till lektionen plus att jag missade lunchen. Klantskalle! Vilket roligt ord föresten. Klantskalle. Lyssna på det. Konstig kombination. Klant och skalle. Nu ska jag andas ut, äta popcorn (fast först MAAAAAT!!) och ha en riktig slappekväll!

Kommentarer
Postat av: Nanna

jättefin blogg! love it <3

2011-11-25 @ 22:35:57
URL: http://nannathatsme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0