snow

Rybak & massa gott!

Godkväll Bloggis! Jag och Marcus har haft en riktigt slappesöndag och inte gjort något vettigt alls. Bra vilat efter en sen natt. Igår var vi som sagt på fest och som ni såg klädde jag ut mig till Rybak. Jag har gått runt hela veckan och funderat på vad jag skulle kunna vara och inget har känts 100. Förrän jag letade efter kändisar på A på nätet. Och där kom han upp. På en bild. Och helt plötsligt fanns där inga som helst tvivel! För jag har, som ni kanske vet, en speciell relation till Rybak. Eller han har en speciell relation till mig kan man säga. För att lika honom hade jag vit skjorta och väst (hans kläder i Eurovision), tjocka ögonbryn, Norges flagga och en fiol.



Ikväll hade jag inte tackat nej till de här godsakerna. Jag och Emelie hade nämligen en riktig krängefredag. Vi åkte till Ica, handlade allt vi var sugna på (livsfarligt att vara i en matbutik hungrig!), gjorde dippar, dukade upp och kollade på Bride Maids! Bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0