snow

Vardagslyxat

Idag hade jag håla i 4.5 timmar. Jag och Anna passade på att vardagslyxa! Först gjorde vi vars en kornpeeling på varandra. Man blir hur len som helst! Och sen tappade vi upp ett varmt bad och bubblade! Det kändes riktigt gott att få en sån härlig lyxtimme mitt på blanka skoldagen!



Hela eftermiddagen var vi på spaet. Både mamma och farmor har fått behandlingar och imorgon är det pappas tur! Så kul att få visa hur vi har det och vad jag lärt mig! Innan jag gick hem kollade jag i kalendern och upptäckte att imorgon är vår sista riktiga kundmottagningsdag! Det känns jätte, jättekonstigt! Vart tog alla veckor vägen???

Imorgon är det fredag Bloggis!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0