snow

Filmtips



Så där ja. Hemkommen efter en bra kväll. Eller ja, inte om man ser det från fotbollens sida. Då var den rent utav förskräcklig. Men om man ser den i sin helhet så var den bra. Tröståt kebabpizza efter matchen. Och kollade på Sarahs Nyckel. Jag läste boken i våras och jag vet inte varför men den skrämde mig jättemycket. Jag kunde inte läsa den på kvällarna. Filmen var precis lika läskig. Och precis lika bra! SE DEN!

Nu ska jag krypa till kojs. Fast först måste jag hälla i mig några liter vatten. Varför blir man alltid lika törstig när man ätit pizza? Har en känsla av att jag kommer få springa och kissa många gånger inatt. Och vatten, är inte det det absolut bästa som finns? Ett kylskåpskallt, stort glas vatten - mmmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0