snow

Godnatt torsdag!



Det kan faktiskt vara väldigt underhållande att gå tillbaka i webbcamsbildsarkivet. Väldigt ego men väldigt underhållande. Så mycket minnen som kan väckas av bara några bilder. Häftigt tycker jag! Ikväll har jag sett Robinson och festat till det med både smörpopcorn och chips. Otroligt gott! Imorgon börjar jag klockan ett så jag kan gå och lägga mig sent ikväll. Om jag vill. Men det vill jag inte. På senaste tiden har jag varit så trött både på morgonen och kvällen. Och att sova, som jag annars tycker är skittråkigt, har blivit ett nöje nu för tiden. Eller ja, nöje var väl att ta i. Men det är skönt liksom. Jag kan gå en hel dag och riktigt längta efter att få krypa ner under täcket. Och det är precis vad jag ska göra nu. Så godnatt kära Bloggis! Hoppas du sussar sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0