snow

It´s friday, friday, friday, oh!

Jag glömde publicera detta inlägg igårkväll.

Favoritdag! En kort dag i skolan. Jag går varannan fredag från ett till två. Helt OK med andra ord! När jag slutat åkte jag till Musikskolan och spelade flöjt. Jag kan inte fatta att jag har spelat enda sedan jag gick i trean! Och i alla dessa år har jag haft samma lärare! Är det inte häftigt?! Idag började vi med att spela jullåtar och det är absolut det roligaste med att spela flöjt. Jag vill alltid börja redan så här i mitten på hösten med att dessa härliga låtar. Finns ju inget bättre! Julen är så mysig!




Ikväll ska jag ut med Lina och hennes klasskompisar! Vi ska fira att hon fyllt 18! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Hannah

MEN UPPDATERA BLOGGEN DÅÅÅÅ! :)

2011-10-24 @ 20:12:45
URL: http://happyhannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0