snow

Lång dag och SPA!

Hejsan Bloggis! Jag vet att man egentligen inte ska be om ursäkt för att man inte bloggar så mycket men jag känner mig lite dum så jag är tvungen till att nämna det iallafall. Skolan tar upp mycket tid och idag gick jag från halv nio till halv sex. Många timmar. Det går dock ingen nöd på mig eftersom jag var på skolans spa och fick både kornpeeling (så skönt!) och fotbehandling. Rena lyxen att få massage utan att betala ett svatt! Det är verkligen fördelen med att gå en spakurs!



Nu är jag helt slut i huvudet så tänkte inte gör någonting alls fram till att Robinson börjar. Men är iallafall glad att det är fredag imorgon! Riktigt gött! Och skönt att vädret blir bättre imorgon. Inget regn och rusk på fredagar inte! Eller kan det vara så att vädergudarna väljer att ändra på att ha sol på fredagar? Nja, skulle inte tro det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0