snow

Lyxmackor

Hejsan Bloggis! Jag ger mig själv en stor dumstämpel eftersom det är jag själv som har orsakat att bloggen har sett helkonstig ut hela helgen. Med ett litet knappklick är det nu återställt! Så därför tänkte jag lägga ut receptet på mina goda mackor som jag suttit inne med hela helgen och bara väntat på att få lägga upp!

Du behöver:



Vilken mängd du tar av varje avgör du själv. Men tänk: till en avocado - två tomater. Ruccola och fetaost tar du efter smak. Hacka grönsakerna och fetaosten och lägg de i en kastrull. Värm allt på spisen till det har börjat bli en röra. Jag brukar rätta mig efter att avocadon har mjuknat. Stek sedan lantbröd med olivolja och lite vitlök som jag hackat ner i stekpannan. Efter att oljan har gått in i brödskivorna och de har fått färg - lägg upp de på en tallrik och häll på röran. TA DA! Enkelt, gott och nyttigt! Man kan ha det som en lunch eller som förrätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0