snow

Min dag



Läste precis ditt inlägg Malin och nu kan jag inte tänka på något annat än Dig!

Men jag gör ett försök. Jag har varit i skolan i 9.5 timmar. På naturkunskapslektionen fick vi se se Allt För Min Syster, på idrotten hade vi spining och sen var jag på en ambassadör-utbildning. På utbildningen fick vi lära oss hur man blir en god talare och det är så mycket man ska tänka på att det känns som att jag kommer svimma när jag står där framför 9:orna och ska ge en bra bild av min gymnasieskola. Men vi får hoppas att det inte blir så.

Nu ska jag forsätta tänka på Malin.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag är förvirrad, menar du mig? :P

2011-10-19 @ 05:05:24
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0