snow

Torsdag 17.45

Min mamma har börjat spela julmusik här hemma. Jag tycker det är mysigt men det känns lite konstigt. För mig är det långt till jul. Hösten började ju nyss. Och den är ju inte så långt kommen. Det är varken frost om nätterna eller nakna träd. Vinterjackan ligger fortfarande långt inne i gadroben. Jag tycker det är många som använder det nu men jag vill vänta så länge det bara går. Känns bäst att hålla vintern på avstånd ett tag till.



Jag har varit hemma från skolan idag också. Har pluggat naturkunskap hela dagen. Läst ett kaptiel och svarat på 30 frågor. Det var inte alls roligt men så skönt att ha fått det gjort! Precis när jag var klar ringde min mentor och frågade hur jag mådde. Jag sa att jag var ok och tänkte komma imorgon. Men det tyckte inte hon. Hon sa att det är så många som är förkylda nu och tyckte gott jag kunde vara hemma imorgon också så vi får stopp på de här förkylningarna. Och det ens mentor säger ska man ju inte säga emot så det innebär alltså att jag har lov nu!! Tack Lena!

Nu blir det hemmagjord pizza till julmusiken!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Nice :D

Jag vill också ha lov, fast å andra sidan har jag 2 lektioner imorgon så man kanske inte ska klaga ;)

2011-10-27 @ 19:23:44
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0