snow

Undanflykt till att inte städa

Jag har försökt blogga - tro mig - men det verkar inte som att min hjärna vill. För när jag sätter mig här och försöker skriva så kommer inget. Eller så skriver jag en jäkla massa men tänker äsch också raderar jag allt igen. Men den här gången lovar jag att inte radera!

Inatt när jag gick och la mig fick jag en superduper längtan efter att verkligen storstäda mitt rum. Så jag tänkte dra igång direkt när jag vaknade imorse. Men hjärnan hade, på något underligt vis, hunnit ändra inställning under natten. Och jag var därför inte ett dugg på städhumör när jag vaknade men det har hela tiden kommit något annat emellan. Som nu till exempel. Har lagt mig här på sängen för att hitta lite färsk städmusik. Undanflykten. Jag vet. Och sen börjarde jag blogga mitt i letandet. Ännu en undanflykt. Så här är jag alltså nu. 


Fotograf: Ebba

Kom inte fram till något. Alls. Men jag lovade att inte radera så nu får det vara kvar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit vad snygga byxor!!!

2011-11-06 @ 17:53:03
Postat av: Emelie

Shit vilka snygga byxor!!

2011-11-06 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0