snow

Kollar resor i mörkret!



Lånade

Hejsan vintertid!
Usch, gillar det inte alls. Men om bara någon månad är det vintersolstånd och efter det blir det ljusare för varje dag som går. Men för att pigga upp denna mörka söndag har jag kollat resor. Åh, man bli ju så sugen och det spritter i hela kroppen när man kollar på alla härliga bilder! Varför jag kollar är för att min klass funderar på att dra iväg på en studentresa. Frågan är bara vart man ska åka?! Det finns ju gaanska många valmöjligheter. Rhodos, Cypern, Kreta, Mallorca, Turkiet är bara några. Tror egentligen inte stället har så stor roll i det hela men man vill ju gärna vara garanterad både sol och bra dansställen. Spännande! Ser med skräckblandad förtjusning fram emot denna resa. Man har ju hört mycket.. Men äsch, så kan man inte tänka! Man får ju göra det till sin grej!

Nu ska jag föna håret och åka hem till Marcus. Ikväll är det en avgörande match för ÄFF. Blir det Allsvenskan eller inte nästa år?! Känner mig fasiken lite insatt i fotboll, för en gång skull. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0