snow

Dagens outfit

Detta är ingen vanlig syn på min blogg. Men idag får ni en "dagens outfit" från mig. Den andra på tre år! Woho!



Klänning: Zara
Jacka: JC
Skor: Vagabond



Jag har haft en effektiv dag. Först slingade jag håret och blev väldigt nöjd. Känns fräscht att en-decimeters-utväxten är borta! Sen var jag i skolan en kort stund. Hade bara en lektion idag. Sen åkte jag till musikskolan och spelade tvärflöjt i drygt en timme. Sen åkte jag hem, fotade en stund, hjälpte till med maten och handlade på Netto. Och nu, nu ska jag poppa popcorn, hälla upp godis i en skål och ha fredagsmys med familjen. En bra start på helgen helt enkelt! Ha det bäst Bloggis! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0