snow

Fredagskärlek!



MASSA KÄRLEK TILL DENNA FINA VECKODAG! FREDAG!
Åh, härligt! Idag har jag sovmorgon! Ännu mer härligt! Men trots det gick jag upp i tid för att göra denna morgon effektiv. Och nu är jag precis klar med städning av mitt rum. Skönt att ha det fint och nystädat lagom till helgen smyger sig på. Jag ska duscha nu och sen åka till skolan några timmar. Även där står det städning på dagens schemat. Ikväll ska jag belöna mig själv med en påse godis. Jag vet inte om det är jag som är sjuk eller om fler tänker som jag. Men jag kan riktigt gå och längta efter att få stå där i godishyllan och plocka ner mina favoritgodisbitar i påsen. En gång var jag så sugen på att handla godis att jag drömde att jag stod där bland lösgodiset och verkligen valde omsorgsfullt. Ja, lite knäpp är jag kanske men godis är gott och det är särskilt gott när man sparat sig till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0