snow

Man ska vara positiv!



Jag har kommit in en collage-period!
Jag hoppas ni gillar det! Och idag fick jag ihop ett litet hösttema på det hela. För visst (även om det tar emot att säga det) så märker man att det blir mer och mer höst för varje dag som går?! Att gå barbent till den 15:e klarade jag inte av. Det var för kallt den sista veckan! Men vi får göra det bästa av det här. Eller hur? Så som att mysa till det här inne, ta vara på de ljusa timmarna på dygnet och tänka positivt. Inställningen gör verkligen mycket!

Idag har jag haft lära-känna-andra-klasser-dag i skolan! Med andra ord: lekdag! Väldigt trevligt! Vi brottades mot regnet men med ett leende på läpparna och glada tankar i huvudet blev dagen rolig! Och nu är jag precis hemkommen från ett pass på gymmet med Biffen! Tabata-träning säger jag bara - gör det! Det garanterar träningsvärk och passet tar bara en halvtimme! Inga undanflykter alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0