snow

Mysfredag!

Hej vänner! Härligt med fredag! Ebba åkte precis hem. Vi har haft kusinmys med fotografering och idoltittande. Jag köpte godis påväg hem från tvärflöjten idag som vi har smaskat i oss! Älskar smågodis! Och älskar Ebba. Det var länge sen vi sågs och nu har jag nästan sår i öronen efter att hon pratat oavbrutet från att hon kom tills hon gick. Haha, hon är fin hon!



Spelade flöjt i tre timmar och mitt i allt detta bestämde jag mig för att ta några gitarrlektioner nu i höst. Jag har alltid velat kunnat spela gitarr och fick nu erbjudandet så jag tänkte varför inte?! Människor som kan klinka på gitarren har jag alltid avundats. Nu ska jag smälta godiset, lyssna på lugn musik och njuta av att det är helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0