snow

Pizza + Bonde Söker Fru



Hejsan alla glada!
Åh jag känner mig så glad den här veckan. Vet inte varför men det är så roligt att känna så här! Hoppas min glädje smittar av sig! Idag har jag ätit zlatanpizza (världens godaste alla kategorier! Acapulco är ett måste om ni besöker Ängelholm! Hälsa från mig! Haha, nejdå skoja bara!). Nu ikväll har jag kört ett tabatapass som jag planerade skulle vara klart lagom till att Bonde Söker Fru började. Men nu ser jag att programmet inte går ikväll eftersom Idol har sin kvalvecka. ÅH vad sur jag blir! Bonde Söker Fru är nämligen mitt favoritprogram just nu. Så mycket bättre än Ensam Mamma Söker! Ja, du läste rätt. Ensam Mamma har tappat förstaplatsen. Inte alls så där mysigt och gulligt som det brukar vara. Jaja, jag tror jag överlever. Men Bonde är bäst! Vem gillar ni mest i programmet? Jag diggar alla men tjejen och gotlänningen är bäst!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Håller med dig! Bonde söker fru är det bästa på TV at the moment! Love it!

2011-09-29 @ 22:12:39
URL: http://happyhannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0