snow

Säsongsbär



Var precis ute och plockade mitt favoritbär. Riktigt gott! Man kan ha det i filen på morgonen. Fast det tycker jag är jätteäckligt. Men det ser väldigt, väldigt gott och fräscht ut. Så för saken skull kan man ju ha det. Annars då? Det är mycket nu, i skolan. Projekt som ska planeras och en hel spaavdelning som man ska fatta sig på. Alla massager, alla tusen produkter som jag ska lära mig och lite sånt. Egentligen väldigt kul men lite mycket just nu. Tur jag har bra människor omkring mig. Är så tacksam över det. Hoppas du också har det. Nu ska jag smaska bär. Eller nej, snart ska jag smaska bär. För först ska jag fixa några till collage till dig Bloggis.


Kommentarer
Postat av: malinlima

uuuh så gott det såg ut då :D älskar frukter och bär

2011-09-02 @ 11:14:10
URL: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0