snow

Tisdag 20.26



Hejsan alla glada!
Jag har suttit här och försökt spara en bild som jag precis print screenat men det var inte helt lätt. Eller egentligen är det säkert hur lätt som helst men min hjärnar orkar inte mer idag. Har både haft prov och slutat tidigt så har varit en riktigt tuff dag, hehe! Väldigt skönt att sluta halv två! Nu däremot måste hjärnan orka tänka lite till eftersom jag ska jobba med ett reportage som det är deadline på snart. Det handlar om min morfar, hur han hade det där han var ung. Väldigt intressant! Men kanske inte vad jag önskar hålla på med på en ondagskväll. Och den där bilden som jag försökte infoga är från Norges motsvarighet till SMHI. Och hör och häpna - hela helgen visar stora solar med 20Co. Hur glad blir man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0