snow

Två ledtrådar - en bild



Jag sitter här och förbereder morgondagens spektakel. Och den här bilden får vara ledtråden till vad. Någon som kan gissa? Annars så har jag en väldigt vanlig söndag. Pluggar inför kommande prov, lyssnar på musik och går i pyjamas trots att klockan nästan är två. Nu ska jag ringa morfar och höra om jag får intervjua honom om hur det var förr i tiden. Och sen ska jag städa rummet. Tips på bra städmusik? Tänkte nämligen förnya min städlista på Spotify. Den brukar få städstunden till att bli mycket roligare!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Det verkar som du ska fotograferar något :) vad har du gjort på armen? Är det ett bandage? Saknar dig!! Pussssss <3

2011-09-18 @ 16:01:13
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0