snow

Måndagsbilder



Hej Bloggis!
Hoppas att veckan börjat bra! Jag sitter här och lyssnar på Tomas Ledin - Helt Galen I Dig och är på sprattelhumör, vill dansa! Till något helt annat så kan jag berätta - kul att du gissa Ebba - att förra bilden skulle vara ledtråd till skolfotot som vi har tagit idag. Och eftersom jag nu går i trean (eeh, what går jag i trean?) så har vi tagit spexfoto dagen till ära! Bilden ovan är även den en ledtråd till vad vi klädde ut oss till. Jag ska visa slutresultatet i bloggen när vi får katalogen. Spännande! Jag valde att inte ta något enskilt kort eftersom jag tycker att jag kan ta lika bra bilder med min kamera. Jag gjorde faktiskt ett försök när jag kom hem från skolan, se nedan.




Kommentarer
Postat av: Malin

Sötnöööt! Och sluuta visa bilder av marabou.. :( saknar det.

2011-09-19 @ 23:52:56
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0