snow

Lagaylia Frazier

Idag hände det något lite märkligt. Jag var i spaavdelningen när det kommer in en kille och en tjej för att fråga om vägen till Friskis & Svettis som finns på skolområdet. Efter att jag hade försökt förklara (är SÄMST på att beskriva vägar) och han inte riktigt förstått vad jag mena och tillsist förklarat för sig själv hur han kör dit han ska och sagt tack och hej så sa Jesper i klassen att han kände igen den där tjejen som var med. Då förklarade jag att jag vet vem den där tjejen är eftersom hon är dansledare i Ängelholm. Men nej, hon dansar inte, hon sjunger säger Jesper då. Äsch tänker jag eftersom jag tycker det känns väldigt logiskt att hon ska till Friskis eftersom hon nu är dansledare där. Sen var det inget mer med det.



När jag sen är påväg hem från skolan ser jag skyltar som pekar vart Robert Wells ska hålla sin konsert som är ikväll på skolområdet. Detta hade jag ingen aning om men börjar tänka på det Jesper sagt. Och nu när jag kom hem och googlade Robert Wells kommer det upp att han ska ha en konsert ikväll tillsammans med bland annat Lagaylia Frazier. Så det var alltså hon jag förvirrat bort mig med att beskriva vägen till. Haha, som det kan va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0