snow

Sol i sinnet!


Lånad

Åh, idag är en riktigt bra dag!
Jag har känt hela dagen att jag bara vill dansa! Det är dagar som den här som jag saknar på sommarlovet. Vardag och rutiner med allt vad det innebär, många bollar i luften men ändå under kontroll. Mycket som händer, prov, projektarbete, planering av stundenfester, underbart väder och träning! När jag cyklade hem från busshållsplatsen i 20 graders värme, sjungades på cykeln tänkte jag att: Nej, så här bra kan inte den här dagen fortsätta, så något kommer säkert snart hända. Och mycket riktigt. Precis när jag klivit innan för dörren kommer jag på att jag har glömt alla pulsklockor som jag behöver till kvällens träningpass i skolan! Opps! Men min dubbelgångare Annie räddade mig ur situationen! Och nu ser jag att klockan är alldeles för mycket så jag måste sticka till Annie! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0