snow

Andra påsklovsdagen



Hejsan Bloggis!
Påsklov. Åh, gött! Idag har jag hängt med Marcus hela dagen. Vi har bland annat varit en runda på stan och fikat på varma mackor på ett mysigt café, Piece Of Cake. Jag har även hunnit att vara ute på en promenad till havet med Cindy. Vindstilla och luften andas vår, man riktigt känner hur den är på ingång! Också har jag varit och storshoppat på Netto med Adam. Jag handlade drygt ett kilo godis! Det ska jag smaska på under påsken. Kanske att jag tjuvstartar redan ikväll. Rögle spelar match just nu och om de vinner den här går de upp till Elitserien! Ganska fränt. Så om de vinner måste jag ju äta godis för att fira. Och ja, om det nu skulle vara så att de förlorar, ja då kan man ju inget annat än tröstäta. För deras skull menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0